nuovigiorni

"L’orrore di quel momento”, continuò il Re, “non lo dimenticherò mai, mai!”. “Si, invece”, disse la Regina, “se non ne avrete una traccia scritta".

Lewis Carroll, Attraverso lo specchio (1871)

lunedì 5 gennaio 2015

Terra mia

Terra mia

Comm'è triste e comm'è amaro 

st'assettato e guarda tutt'è cose, tutt'e parole 
ca niente pònno fà 
si m'accir agg'jettato chellu poco 'e libertà 
ca sta' terra e sta' gente 'nu juorno m'adda rà 


Terra mia, terra mia, comm'è bello a la penzà 
Terra mia, terra mia, comm'è bello a la guardà 

Nun è overo nun è sempre 'o stesso 
tutt'e journe po' cagnà 
ogge è diritto, dimane è stuorto 
e chesta vita se ne va 

'e vecchie vanno dinto a chiesia cu' a curona pe' prià 
e 'a paura 'e sta morte ca nun ce vo' lassà 

Terra mia, terra mia, tu sì chiena 'e libertà 
Terra mia, terra mia, ì mò a siento 'a libertà



Canzone del giorno:  Terra mia (1977) - Pino Daniele
Clicca e ascoltaTerra mia...